A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Наркевицька громада
Хмельницька область, Волочиський район

Про затвердження штатного розпису і кошторису витрат на утримання апарату Наркевицької селищної ради та її виконавчих органів

ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ ВОЛОЧИСЬКИЙ РАЙОН

НАРКЕВИЦЬКА СЕЛИЩНА  РАДА

Наркевицької селищної об’єднаної територіальної громади

VІІ скликання

35 (позачергова) сесія

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

від            року №

 

Про затвердження штатного розпису і

кошторису витрат на утримання апарату

Наркевицької  селищної ради та її виконавчих

органів

 

        Керуючись пунктом 5 частини першої  статті  26 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні», Постанови КМУ від 09.03.2006р. №268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, суддів та інших органів» зі змінами, Постановою КМУ від 24.05.2017р. №353 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. N 268 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» зі змінами, за рекомендацією постійної комісії з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку,   селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1.Затвердити на 2018 рік :

     1.1.  штатні розписи та кошторис витрат на утримання апарату        Наркевицької селищної ради та її виконавчих органів на 2018 рік (додаток 1).

     1.2. Умови оплати праці працівників виконавчого  апарату Наркевицької селищної ради на 2018 рік (додаток 2).

      1.3. Положення про порядок преміювання працівників виконавчого апарату  Наркевицької селищної ради на 2018 рік (додаток 3).

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку (голова комісії Павлюк І.О.).

 

Селищний голова                   Л.ГУЛА

 

 

Додаток 2

                                                                                           до рішення 35 (позачергової)  сесії селищної ради  від    №

 

У М О В И

оплати праці працівників виконавчого апарату

Наркевицької  селищної ради

на  2018 рік

 

     Керуючись статтею 64 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтею 21 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», на підставі Постанови КМУ від 09.03.2006р. №268 « Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, суддів та інших органів» зі змінами, Постановою КМУ від 24.05.2017р. №353 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. N 268 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України»:

 

1.Преміювання працівників апарату селищної ради проводити відповідно від особистого вкладу кожного працівника до загального результату роботи у межах коштів, передбачених на преміювання у кошторисі та економії коштів на оплату праці.

 

2.При наданні щорічної відпустки діловодам, прибиральникам службових приміщень, соціальним робітникам, завідуючому господарством, водіям селищної ради надавати допомогу на оздоровлення у розмірі посадового окладу, всім іншим працівникам виконавчого апарату селищної ради – в розмірі середньомісячного заробітку.

 

3.Надання матеріальної допомоги для працівників виконавчого апарату селищної ради на вирішення соціально-побутових питань проводити 1 раз в рік у розмірі середньомісячного заробітку, діловодам та завідуючому господарством  – у розмірі посадового окладу.

 

4. Преміювання та надання допомоги на оздоровлення і для вирішення соціально-побутових питань  працівникам виконавчого апарату селищної ради проводити на підставі розпорядження селищного голови, а в разі його відсутності – виконуючого обов'язки селищного голови.

 

 

 

Секретар ради                  Т.КОЗАК

 

 

 

Додаток 3

                                                                                           до рішення 35 (позачергової)  сесії селищної ради  від    №

 

П О Л О Ж Е Н Н Я

про порядок преміювання

працівників виконавчого апарату Наркевицької  селищної ради

на 2018 рік 

Положення про порядок преміювання працівників апарату селищної ради (далі Положення) розроблено на підставі статті 64 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 21 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та у відповідності з постановою КМУ від 09.03.2006 року №268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» із змінами.

1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1.Цим Положенням визначається порядок і умови виплати премії селищному голові та іншим посадовим особам і працівникам виконавчого апарату селищної ради.

1.2.Преміювання вищезазначених осіб селищної ради проводиться щомісячно за сумлінне виконання вказівок та доручень керівництва органу місцевого самоврядування , дотримання і виконання правил внутрішнього трудового розпорядку, їх особистий вклад у загальні результати роботи. Також працівники виконавчого апарату селищної ради можуть преміюватись до професійного свята (Дня місцевого самоврядування), державних свят та ювілейних дат у розмірі посадового окладу.

1.3.Джерелом для виплати премії є фонд преміювання, який утворюється відповідно кошторису на 2018 рік та економії фонду оплати праці з бюджету селищної ради.

1.4. Премії виплачені на підставі цього Положення, включаються у розрахунок середньої заробітної плати при обчисленні її у всіх випадках, згідно з діючим законодавством (для оплати допомоги по тимчасовій непрацездатності, виплати за час щорічної та додаткової відпусток або компенсації за невикористану відпустку тощо). Премії виплачуються у заробіток того місяця, на який вони припадають, згідно з розрахунковою відомістю на заробітну плату.

1.5.Не виплачується премія повністю або частково особам, які допустили порушення трудової дисципліни, на яких за таке порушення накладено дисциплінарне стягнення, а також,  які у цей період перебували у відпустці без збереження заробітної плати, черговій щорічній та додаткових відпустках, одержували допомогу з тимчасової непрацездатністі.

1.6.Особам, які звільнилися з роботи в місяці, за який проводиться преміювання, премії не виплачуються за винятком тих працівників, які вийшли на пенсію або звільнилися з роботи за станом здоров`я.

2.ПОРЯДОК НАРАХУВАННЯ ТА ВИПЛАТИ ПРЕМІЇ

2.1.Преміювання селищного  голови, першого заступника, заступника селищного голови   проводиться на підставі рішення сесії . За умови наявності коштів фонду оплати праці  додатково преміювати селищного голову  до загальнодержавних та професійних свят в розмірі середньомісячної заробітної плати  з врахуванням доплати за ранг та вислугу років.

2.2.Преміювання інших працівників виконавчого  апарату селищної ради проводиться на підставі розпорядження селищного голови.

2.3.Конкретний розмір щомісячної премії встановлюється в залежності від їх особистого вкладу в загальні результати роботи у відсотковому відношенні до середньомісячної заробітної плати.

2.4.Рішення щодо відсоткового зниження розміру премії приймає: щодо селищного голови ,першого заступника, заступника  селищного голови - сесія селищної ради, інших працівників апарату селищної ради - селищний голова.

 

 

Секретар ради                      Т.КОЗАК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь