A A A K K K
для людей із порушенням зору
Наркевицька селищна рада Хмельницького району Хмельницької області громада
Хмельницька область, Хмельницький район

Рішення сесій №4-2/2020 «Про затвердження штатного розпису і кошторису видатків на утримання апарату Наркевицької селищної ради та її виконавчих органів»

Кількість переглядів: 161
Скликання: 8 скликання
Сесія: 2 сесія
Тип документу: Рішення сесій
Дата: 24.12.2020
Номер документу: 4-2/2020
Назва документу: Про затвердження штатного розпису і кошторису видатків на утримання апарату Наркевицької селищної ради та її виконавчих органів
Прикріплені файли:

                                                                                       

 

 

 

ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ

НАРКЕВИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Наркевицької селищної об’єднаної територіальної громади

 VІІІ скликання

друга сесія

Р І Ш Е Н Н Я

24 грудня 2020 року                        Наркевичі                          № 4- 2/2020

 

Про затвердження штатного розпису і

кошторису видатків на утримання апарату

Наркевицької селищної ради та її виконавчих

органів

 

   Керуючись пунктом 5 частини першої  статті  26 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні», Постанови КМУ від 09.03.2006р. №268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, суддів та інших органів» зі змінами, Постановою КМУ від 24.05.2017р. №353 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. N 268 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» зі змінами, Наказу Міністерства праці України від 02.10.1996р. №77 «Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів», за рекомендацією постійної комісії з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку,   селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

1.Затвердити на 2021 рік :

     1.1. штатний розпис та кошторис видатків на утримання апарату Наркевицької  селищної ради та її виконавчих органів на 2021 рік (додаток1);

     1.2. умови оплати праці працівників виконавчого  апарату Наркевицької селищної ради робітників, зайнятих обслуговуванням органів місцевого самоврядування та їх виконавчих органів на  2021 рік (додаток 2).;

      1.3. Положення про порядок преміювання працівників виконавчого апарату  Наркевицької  селищної ради на 2021 рік (додаток 3).

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку (голова комісії  Павлюк І.О.).

 

Селищний голова                       Л.ГУЛА

 

 

 

 

Додаток 2

                                                                                          до рішення другої  сесії селищної ради VІІІ від 24.12.2020 № 4-2/2020

 

У М О В И

оплати праці працівників виконавчого апарату

Наркевицької  селищної ради та робітників, зайнятих обслуговуванням органів місцевого самоврядування та їх виконавчих органів на  2021 рік

 

     Керуючись статтею 64 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтею 21 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», на підставі Постанови КМУ від 09.03.2006р. №268 « Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, суддів та інших органів» зі змінами, Постановою КМУ від 24.05.2017р. №353 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. N 268 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», Наказу Міністерства праці України від 02.10.1996р. №77 «Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів  прокуратури, судів та інших органів»,:

 

1.Преміювання працівників апарату селищної ради проводити відповідно від особистого вкладу кожного працівника до загального результату роботи у межах коштів, передбачених на преміювання у кошторисі та економії коштів на оплату праці.

2.При наданні щорічної відпустки службовцям (діловодам, завідуючому господарством),  соціальним робітникам надавати допомогу на оздоровлення у розмірі посадового окладу, всім іншим працівникам виконавчого апарату селищної ради – в розмірі середньомісячного заробітку. Робітникам, зайнятих обслуговуванням органів місцевого самоврядування та їх виконавчих органів (прибиральнику службових приміщень, водію) надається матеріальна допомога в розмірі посадового окладу.

3.Надання матеріальної допомоги для працівників виконавчого апарату селищної ради на вирішення соціально-побутових питань проводити 1 раз в рік у розмірі середньомісячного заробітку, діловодам та завідуючому господарством, водію  – у розмірі середньомісячного заробітку.

4. Преміювання та надання допомоги на оздоровлення і для вирішення соціально-побутових питань  працівникам виконавчого апарату селищної ради проводити на підставі розпорядження селищного голови, а в разі його відсутності – виконуючого обов'язки селищного голови.

 

 

Секретар селищної ради                           Т.КОЗАК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

                                                                                           до рішення другої  сесії селищної ради VІІІ  від 24.12.2020  № 4-2/2020

 

П О Л О Ж Е Н Н Я

про порядок преміювання

працівників виконавчого апарату

Наркевицької  селищної ради та робітників, зайнятих обслуговуванням органів місцевого самоврядування та їх виконавчих органів на  2021 рік

Положення про порядок преміювання працівників апарату селищної ради (далі Положення) розроблено на підставі статті 64 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 21 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та у відповідності з постановою КМУ від 09.03.2006 року №268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» із змінами, Постановою КМУ від 24.05.2017р. №353 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. N 268 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», Наказу Міністерства праці України від 02.10.1996р. №77 «Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів».

1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1.Цим Положенням визначається порядок і умови виплати премії селищному голові , посадовим особам, службовцям і робітникам, зайнятих обслуговуванням органів місцевого самоврядування та їх виконавчих органів.

1.2.Преміювання вищезазначених осіб селищної ради проводиться щомісячно за сумлінне виконання вказівок та доручень керівництва органу місцевого самоврядування , дотримання і виконання правил внутрішнього трудового розпорядку, їх особистий вклад у загальні результати роботи. Також працівники виконавчого апарату селищної ради можуть преміюватись до професійного свята (Дня місцевого самоврядування), державних свят та ювілейних дат у розмірі посадового окладу. Робітники, зайняті обслуговуванням органів місцевого самоврядування та їх виконавчих органів преміюються залежно від їхнього вкладу в кінцеві результати роботи.

1.3.Джерелом для виплати премії є фонд преміювання, який утворюється відповідно кошторису на 2021 рік та економії фонду оплати праці з бюджету селищної ради.

1.4. Премії виплачені на підставі цього Положення, включаються у розрахунок середньої заробітної плати при обчисленні її у всіх випадках, згідно з діючим законодавством (для оплати допомоги по тимчасовій непрацездатності, виплати за час щорічної та додаткової відпусток або компенсації за невикористану відпустку тощо). Премії виплачуються у заробіток того місяця, на який вони припадають, згідно з розрахунковою відомістю на заробітну плату.

1.5.Не виплачується премія повністю або частково особам, які допустили порушення трудової дисципліни, на яких за таке порушення накладено дисциплінарне стягнення, а також,  які у цей період перебували у відпустці без збереження заробітної плати, черговій щорічній та додаткових відпустках, одержували допомогу з тимчасової непрацездатністі.

1.6.Особам, які звільнилися з роботи в місяці, за який проводиться преміювання, премії не виплачуються за винятком тих працівників, які вийшли на пенсію або звільнилися з роботи за станом здоров`я.

2.ПОРЯДОК НАРАХУВАННЯ ТА ВИПЛАТИ ПРЕМІЇ

2.1.Преміювання селищного  голови  проводиться на підставі рішення сесії селищної ради за місяці, вказані в рішенні . За умови наявності коштів фонду оплати праці  можна додатково преміювати селищного голову  до загальнодержавних та професійних свят в розмірі середньомісячної заробітної плати  з врахуванням доплати за ранг та вислугу років.

2.2.Преміювання інших працівників виконавчого  апарату селищної ради проводиться на підставі розпорядження селищного голови.

2.3.Конкретний розмір щомісячної премії встановлюється в залежності від їх особистого вкладу в загальні результати роботи у відсотковому відношенні до середньомісячної заробітної плати.

2.4.Рішення щодо відсоткового зниження розміру премії приймає: щодо селищного голови - сесія селищної ради, інших працівників апарату селищної ради - селищний голова.

 

 

Секретар селищної ради                          Т.КОЗАК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                            Додаток  1

                                                                              до рішення другої сесії селищної ради

                                                                             VІІІ скл. від 24.12.2020 № 4-2/2020

                                                                                                      

  

СТРУКТУРА

виконавчого апарату селищної ради

на 2021 рік

Назва посади

Кількість штатних одиниць

Селищний голова

1

Секретар селищної ради

1

Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів

1

 

староста

6

Відділ обліку і звітності

5

Начальник відідлу

1

Головний спеціаліст

2

Спеціаліст

2

Фінансовий відділ

3

Начальник відділу

1

Головний спеціаліст

2

Відділ освіти, молоді та спорту

3

Начальник відділу

1

Головний спеціаліст

2

відділу економічного розвитку та інвестицій

1

 

Начальник відділу

1

відділ земельних відносин,екології

1

Начальник відділу

1

Відділ містобудування та архітектури

2

Начальник відділу

1

Головний спеціаліст

1

Відділ соціального захисту населення

2

Начальник відділу

1

спеціаліст

1

Служба у справах дітей

1

Начальник служби

1

Відділ культури і туризму

1

Начальник відділу

1

відділ організаційної та інформаційно-технічної роботи

1

Начальник відділу

1

юридичний відділ

1


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь