Рішення сесій №3-59/2019 «Про бюджетний регламент Наркевицької селищної ради об’єднаної територіальної громади»
Скликання: | 7 скликання |
Сесія: | 59 сесія |
Тип документу: | Рішення сесій |
Дата: | 15.11.2019 |
Номер документу: | 3-59/2019 |
Назва документу: | Про бюджетний регламент Наркевицької селищної ради об’єднаної територіальної громади |
Прикріплені файли: |
|
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ ВОЛОЧИСЬКИЙ РАЙОН
НАРКЕВИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Наркевицької селищної об’єднаної територіальної громади
VІІ скликання
59 сесія
Р І Ш Е Н Н Я
15 листопада 2019 року Наркевичі № 3-59/2019
Про бюджетний регламент
Наркевицької селищної ради
об’єднаної територіальної
громади
Відповідно до Бюджетного кодексу України, керуючись статтею 25,59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», наказу Міністерства фінансів України від 31.05.2019 № 228 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо підготовки та затвердження Бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу на місцевому рівні», з метою упорядкування процесів формування та використання фінансових ресурсів для забезпечення завдань та функцій, що здійснюються Наркевицькою селищною радою об’єднаною територіальною громадою протягом бюджетного періоду, а також регламентації взаємовідносин між учасниками бюджетного процесу сесія селищної ради
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Бюджетний регламент Наркевицької селищної ради об’єднаної територіальної громади, що додається.
2. Оприлднити дане рішення на офіційному сайті Наркевицької селищної ради об’єднаної територіальної громади.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку ( голова комісії Павлюк І.О.).
Селищний голова __________Л.В.ГУЛА
Затвердженого
рішенням 59 сесії селищної ради
від 15.11.2019року № 3-59/2019
БЮДЖЕТНИЙ РЕГЛАМЕНТ
Наркевицької селищної об’єднаної територіальної громади
1. Загальні положення
1.1. Бюджетний регламент Наркевицької селищної об’єднаної територіальної громади (надалі – Бюджетний регламент) визначає організаційно-процедурні питання з підготовки, складання, розгляду, затвердження, виконання, контролю, внесення змін та звітності щодо бюджету Наркевицької селищної об’єднаної територіальної громади (далі -бюджет ОТГ).
1.2. Метою Бюджетного регламенту є упорядкування процесів (механізму) формування та використання фінансових ресурсів для забезпечення завдань і функцій, що здійснюються Наркевицькою селищною об’єднаною територіальною громадою, її виконавчим органом і підрозділами протягом бюджетного періоду, а також забезпечення координації та узгодженості взаємовідносин між різними учасниками бюджетного процесу та забезпечення прозорості та публічності бюджетного процесу на всіх його стадіях. Стадії бюджетного процесу зі змістом заходів, виконавцями та терміном виконання додається до Бюджетного регламенту у вигляді додатку.
1.3. Бюджетний регламент розроблений відповідно до Конституції України, Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про статус депутатів місцевих рад», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про доступ до публічної інформації», «Про відкритість використання публічних коштів» та інших нормативно-правових актів України, що регулюють бюджетні відносини.
1.4. Затвердження та скасування Бюджетного регламенту здійснюється за рішенням Наркевицької селищної ради.
1.5. Бюджетний регламент складається з наступних розділів:
? порядок складання проекту селищного бюджету;
? порядок затвердження селищного бюджету;
? особливості затвердження та виконання селищного бюджету у разі несвоєчасного його прийняття;
? порядок виконання та внесення змін до селищного бюджету;
? подання звітності про виконання селищного бюджету;
? порядок здійснення контролю за дотриманням бюджетного законодавства.
1.6. Порядок оприлюднення проекту селищного бюджету з усіма додатками, а також порядок оприлюднення прийнятого селищного бюджету з додатками здійснюється відповідно до цього Бюджетного регламенту.
2. Складання прогнозу бюджету ОТГ
2.1. Формування прогнозу бюджету ОТГ здійснювати з дотриманням порядку складання такого документу, визначеного статтями 75 та 751, абзацом другим підпункту 2 пункту 49 розділу VІ «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України.
2.2. План заходів щодо складання прогнозу бюджету ОТГ на наступні за плановим два бюджетні періоди складати та затверджувати розпорядженням селищного голови щорічно до 15 травня відповідно до додатку 1 наказу Міністерства фінансів України від 31.05.2019 №228 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо підготовки та затвердження бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу на місцевому рівні». У планах заходів обов’язково визначати:
- заходи з підготовки матеріалів для складання прогнозу ОТГ;
- конкретні терміни подання матеріалів;
- відповідальних за підготовку матеріалів;
- інші питання з координації діяльності учасників бюджетного процесу під час складання прогнозу бюджету ОТГ на наступні за плановим два бюджетні періоди.
2.3. Для оперативного вирішення питань, пов’язаних із складанням прогнозу бюджету ОТГ може створюватись робоча група з підготовки прогнозу бюджету ОТГ, склад якої затверджується розпорядженням селищного голови.
2.4. Фінансовий відділ (згідно п. 36 ст. 2 Бюджетного кодексу України), розробляє та у визначені терміни доводить до головного розпорядника бюджетних коштів (виконавчого комітету Наркевицької селищної ради) Інструкцію з підготовки пропозицій до прогнозу бюджету ОТГ та граничні показники видатків бюджету ОТГ на середньостроковий період, іншу інформацію, необхідну для складання прогнозу бюджету ОТГ на наступні за плановим два бюджетні періоди.
2.5. Головний розпорядник бюджетних коштів (виконавчий комітет Наркевицької селищної ради) організовує розроблення пропозицій до прогнозу бюджету ОТГ на наступні за плановим два бюджетні періоди.
Головний розпорядник бюджетних коштів забезпечує своєчасність, достовірність та зміст поданих пропозицій до прогнозу бюджету ОТГ, які мають містити всю інформацію, необхідну для аналізу показників прогнозу бюджету ОТГ.
2.6. Фінансовий відділ, здійснює аналіз пропозицій до прогнозу бюджету ОТГ на наступні за плановим два бюджетні періоди на відповідність граничним показникам видатків бюджету ОТГ і вимогам Інструкції. На основі аналізу приймає рішення про включення пропозицій до прогнозу бюджету ОТГ на наступні за плановим два бюджетні періоди.
2.7. У 2019 році прогноз бюджету ОТГ відповідно до абзацу третього підпункту 2 пункту 49 розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Кодексу повинен містити індикативні прогнозні показники бюджету ОТГ на наступні за плановим два бюджетні періоди.
2.8. Прогноз бюджету ОТГ за такими напрямами:
1) загальна частина;
2) основні індикативні прогнозні показники бюджету ОТГ;
3) дохідна спроможність бюджету ОТГ;
4) фінансове забезпечення пріоритетних напрямів розвитку;
5) реалізація інвестиційних програм (проектів);
6) управління місцевим боргом та ліквідністю бюджету;
7) міжбюджетні відносини.
2.9. З метою відображення динаміки показників, що прогнозуються на два наступні за плановим бюджетні періоди, наводити показники поточного та планового бюджетних періодів.
2.10. З метою систематизації та зіставності інформації показники, які наводяться у прогнозі наводити у національній валюті у гривнях без копійок.
3. Складання проекту бюджету ОТГ
3.1. Формування проекту бюджету ОТГ здійснювати з дотриманням порядку складання такого документу, визначеного статтею 75 та абзацом другим підпункту 2 пункту 49 розділу VІ «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України.
3.2. План заходів щодо складання проекту бюджету ОТГ на плановий рік складати та затверджувати розпорядженням селищного голови щорічно до 01 вересня відповідно до додатку 2 наказу Міністерства фінансів України від 31.05.2019 №228 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо підготовки та затвердження бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу на місцевому рівні». У планах заходів обов’язково визначати:
- заходи з підготовки матеріалів для складання проекту ОТГ;
- конкретні терміни подання матеріалів;
- відповідальних за підготовку матеріалів;
- інші питання з координації діяльності учасників бюджетного процесу під час складання проекту бюджету ОТГ на відповідний плановий рік.
3.3. Для оперативного вирішення питань, пов’язаних із складанням проекту бюджету ОТГ може створюватись робоча група з підготовки проекту бюджету ОТГ, склад якої затверджується розпорядженням селищного голови.
3.4. Фінансовий відділ, розробляє та у визначені терміни доводить до головного розпорядника бюджетних коштів (виконавчого комітету Наркевицької селищної ради) Інструкцію з підготовки бюджетних запитів, розроблену згідно з типовою формою бюджетних запитів, визначеною Міністерством фінансів України, та іншу інформацію, необхідну для складання бюджетних запитів та встановлює термін їх подання.
3.5. Головний розпорядник бюджетних коштів (виконавчий комітет Наркевицької селищної ради) організовує розроблення бюджетних запитів у встановлений термін з опрацюванням запитів, звернень, клопотань, пропозицій щодо виділення коштів з бюджету ОТГ, у тому числі учасників консультацій з громадськістю (зокрема, які залишилися на контролі після таких консультацій, проведених в попередньому році), і враховують їх у разі доцільності (пропозиції аналізуються на відповідність цілям та завданням цільових (комплексних) програм, вимогам щодо ефективності використання бюджетних коштів тощо) та можливості реалізації за рахунок коштів бюджету ОТГ (виходячи з реальних фінансових можливостей бюджету ОТГ та за умови, що вирішення порушених питань належить до компетенції органів місцевого самоврядування та видаткових повноважень селищного бюджету, визначених Бюджетним кодексом України).
3.6. Фінансовий відділ, на будь-якому етапі складання і розгляду проекту бюджету ОТГ проводить аналіз бюджетних запитів з точки зору їх відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів. На основі аналізу приймає рішення про включення бюджетного запиту до проекту бюджету ОТГ.
3.7. Проект рішення про бюджет ОТГ на плановий бюджетний період та прогноз бюджету ОТГ на наступні за плановим два бюджетні періоди складати відповідно до вимог, визначених статтею 76 та абзацом третім підпункту 2 пункту 49 розділу VІ «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України.
Після отримання від Міністерства фінансів України показників міжбюджетних відносин і текстових статей, а також організаційно-методологічних вимог щодо складання проектів місцевих бюджетів, які були проголосовані Верховною радою України при прийнятті проекту закону про Державний бюджет України в другому читанні, фінансовий орган, у разі необхідності, готує пропозиції до проекту рішення про бюджет ОТГ.
3.8. Основними вимогами до проекту бюджету ОТГ є:
1) застосування принципу обґрунтування видатків;
2) першочерговому забезпеченню підлягають видатки: оплата праці працівників бюджетних установ та нарахування на заробітну плату, оплата комунальних послуг та енергоносіїв;
3) при плануванні капітальних вкладень в першу чергу передбачаються кошти на завершення (продовження) будівництва, реконструкції та капітального ремонту об’єктів, розпочатих у попередніх роках.
3.9. Показники, які наводяться у проекті рішення наводити у національній валюті у гривнях без копійок.
4. Розгляд проекту рішення про бюджет ОТГ селищною радою
4.1. Підготовлений проект рішення про бюджет ОТГ з додатками на плановий бюджетний період та прогноз бюджету ОТГ на наступні за плановим два бюджетні періоди з відповідними матеріалами, передбаченими статтею 76 Бюджетного кодексу України подається виконавчому комітету Наркевицької селищної ради на схвалення.
4.2. Разом з проектом рішення про бюджет ОТГ подаються:
1) пояснювальна записка до проекту рішення, яка повинна містити:
а) інформацію про соціально-економічний стан громади і прогноз її розвитку на наступний бюджетний період, покладені в основу проекту бюджету ОТГ;
б) оцінку доходів бюджету ОТГ з урахуванням втрат доходів бюджету ОТГ внаслідок наданих Наркевицькою селищною радою податкових пільг;
в) пояснення до основних положень проекту рішення про бюджет ОТГ, включаючи аналіз пропонованих обсягів видатків і кредитування за бюджетною класифікацією. Пояснення включають бюджетні показники за попередній, поточний, наступний бюджетні періоди в розрізі класифікації видатків та кредитування бюджету;
г) обґрунтування особливостей міжбюджетних взаємовідносин та надання субвенцій на виконання інвестиційних проектів;
2) показники витрат бюджету ОТГ, необхідних на наступні бюджетні періоди для завершення інвестиційних проектів, що враховані в бюджеті, за умови якщо реалізація таких проектів триває більше одного бюджетного періоду;
3) перелік інвестиційних проектів;
4) інформацію про хід виконання бюджету ОТГ у поточному бюджетному періоді.
4.3. Схвалений проект рішення про бюджет ОТГ з додатками на плановий бюджетний період направляється виконавчим комітетом Наркевицької селищної ради на розгляд селищної ради.
4.4. Проектом рішення про бюджет ОТГ визначаються:
1) загальні суми доходів, видатків та кредитування бюджету ОТГ (з розподілом на загальний та спеціальний фонди);
2) обсяг річного дефіциту (профіциту) бюджету ОТГ;
3) доходи бюджету ОТГ за бюджетною класифікацією (у додатку до рішення);
4) фінансування бюджету ОТГ за бюджетною класифікацією (у додатку до рішення);
5) бюджетні призначення головним розпорядникам бюджетних коштів за бюджетною класифікацією з обов'язковим виділенням видатків споживання (з них видатків на оплату праці, оплату комунальних послуг і енергоносіїв) та видатків розвитку (у додатках до рішення);
6) бюджетні призначення міжбюджетних трансфертів (у додатках до рішення);
7) розмір оборотного залишку коштів бюджету ОТГ;
8) перелік захищених видатків бюджету ОТГ;
9) додаткові положення, що регламентують процес виконання бюджету ОТГ.
4.5. Для забезпечення дотримання принципу публічності та прозорості проект рішення про бюджет ОТГ з додатками, що до нього додаються, розміщуються на офіційному сайті Наркевицької об’єднаної територіальної громади.
4.6. Заходи щодо розгляду проекту рішення про бюджет ОТГ з термінами виконання та відповідальними виконавцями визначаються у плані заходів щодо складання проекту бюджету ОТГ на плановий рік, що складається та затверджується розпорядженням сільського голови щорічно до 01 вересня відповідно до додатку 2 наказу Міністерства фінансів України від 31.05.2019 №228 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо підготовки та затвердження бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу на місцевому рівні».
5. Затвердження рішення про бюджет ОТГ
5.1. Селищна рада затверджує рішення про бюджет ОТГ відповідно до статті 77 Бюджетного кодексу України.
5.2. Бюджет ОТГ затверджується рішенням Наркевицької селищної ради до 25 грудня року, що передує плановому.
Якщо до 1 грудня року, що передує плановому, Верховною Радою України не прийнято закон про Державний бюджет України, Наркевицька селищна рада при затвердженні бюджету ОТГ враховує обсяги міжбюджетних трансфертів (освітня субвенція, медична субвенція, субвенції на здійснення державних програм соціального захисту, базова або реверсна дотації), визначені у проекті закону про Державний бюджет України на плановий бюджетний період, поданому Кабінетом Міністрів України до Верховної Ради України.
У двотижневий строк з дня офіційного опублікування закону про Державний бюджет України Наркевицька селищна рада приводять обсяги міжбюджетних трансфертів у відповідність із законом про Державний бюджет України.
5.3. Селищна рада при затвердженні бюджету ОТГ враховує у першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами. Ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках для кожної бюджетної установи встановлюються виходячи з обсягів відповідних бюджетних асигнувань.
5.4. Заходи щодо затвердження рішення про бюджет ОТГ з термінами виконання та відповідальними виконавцями визначаються у плані заходів щодо складання проекту бюджету ОТГ на плановий рік, що складається та затверджується розпорядженням селищного голови щорічно до 01 вересня відповідно до додатку 2 наказу Міністерства фінансів України від 31.05.2019 №228 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо підготовки та затвердження бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу на місцевому рівні».
6. Організація виконання бюджету ОТГ
6.1. Виконання бюджету ОТГ за доходами, видатками та кредитуванням регулюється нормами Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України, Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 23 серпня 2012 року № 938 та іншого бюджетного законодавства.
6.2. Відповідно до статті 78 Бюджетного кодексу України Виконавчий комітет Наркевицької селищної ради забезпечує виконання бюджету ОТГ.
6.3. Селищний голова здійснює загальну організацію та управління виконанням бюджету ОТГ, координує діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету.
6.4. Казначейське обслуговування бюджету ОТГ здійснюється органами Казначейства України відповідно до статті 43 Бюджетного кодексу України.
6.5. Бюджет ОТГ виконується за розписом, який затверджується селищним головою. До затвердження розпису бюджету ОТГ селищним головою затверджується тимчасовий розпис бюджету ОТГ на відповідний період. Селищний голова протягом бюджетного періоду забезпечує відповідність розпису бюджету ОТГ встановленим бюджетним призначенням.
6.6. Фінансовий орган за участю органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, у процесі виконання бюджету ОТГ за доходами здійснює прогнозування та аналіз доходів бюджету ОТГ.
6.7. Виконання бюджету ОТГ за видатками та кредитуванням здійснюється відповідно до статей 46-51 Бюджетного кодексу України, постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 року № 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ» та іншими нормативно-правовими документами.
6.8. Органи Казначейства України здійснюють операції щодо виконання платіжних доручень Виконавчого комітету Наркевицької селищної ради, оформлених відповідно до вимог законодавства, на підставі підтвердних документів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань та наявних бюджетних асигнувань за видатками бюджету ОТГ.
6.9. План заходів щодо організації виконання бюджету ОТГ на плановий рік складати та затверджувати розпорядженням селищного голови щорічно до 01 вересня відповідно до додатку 3 наказу Міністерства фінансів України від 31.05.2019 №228 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо підготовки та затвердження бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу на місцевому рівні».
6.10. Особливості виконання бюджету ОТГ у разі несвоєчасного його прийняття.
Якщо до початку нового бюджетного періоду не прийнято рішення про бюджет ОТГ, виконавчий комітет Наркевицької селищної ради має право здійснювати витрати бюджету ОТГ лише на цілі, визначені у рішенні про бюджет ОТГ на попередній бюджетний період та одночасно передбачені у проекті рішення про бюджет ОТГ на наступний бюджетний період, схваленому виконавчим комітетом Наркевицької селищної ради та поданому на розгляд Наркевицької селищної ради. При цьому щомісячні бюджетні асигнування бюджету ОТГ сумарно не можуть перевищувати 1/12 обсягу бюджетних призначень, встановлених рішенням про бюджет ОТГ на попередній бюджетний період (крім випадків, передбачених частиною шостою статті 16 та частиною четвертою статті 23 Бюджетного кодексу України, а також з урахуванням необхідності проведення захищених видатків бюджету ОТГ).
До прийняття рішення про бюджет ОТГ на поточний бюджетний період забороняється здійснювати капітальні видатки і надавати кредити з бюджету (крім випадків, пов’язаних із виділенням коштів з резервного фонду бюджету ОТГ та проведенням видатків за рахунок трансфертів з державного бюджету місцевим бюджетам).
У разі несвоєчасного прийняття рішення про бюджет ОТГ при формуванні надходжень та здійсненні витрат бюджету ОТГ застосовуються норми статті 79 Бюджетного кодексу України та закону про Державний бюджет України на відповідний бюджетний період (у разі несвоєчасного набрання чинності таким законом - норми пунктів 3-5 частини другої статті 41 Бюджетного кодексу України).
Бюджет ОТГ виконується за тимчасовим розписом на відповідний період, який затверджується виконавчим комітетом Наркевицької селищної ради.
6.11. Ведення бухгалтерського обліку виконання бюджету ОТГ та порядок закриття рахунків бюджету ОТГ після закінчення бюджетного періоду здійснюються з урахуванням положень статей 56 і 57 Бюджетного кодексу України.
7. Внесення змін до рішення про бюджет ОТГ
7.1. Внесення змін до рішення селищної ради про бюджет ОТГ проводиться з врахуванням вимог статті 78 Бюджетного кодексу України.
7.2. Зміни до рішення про бюджет ОТГ можуть вноситись у разі:
1) необхідності приведення обсягів міжбюджетних трансфертів у відповідність із законом про Державний бюджет України (у випадку його несвоєчасного прийняття);
2) перевиконання чи недовиконання дохідної частини загального фонду бюджету ОТГ (на підставі офіційного висновку фінансового органу про перевиконання чи недовиконання дохідної частини загального фонду). Факт перевиконання дохідної частини загального фонду бюджету ОТГ визнається за підсумками першого кварталу та наступних звітних періодів з початку поточного бюджетного періоду на підставі офіційних висновків фінансового відділу за умови перевищення доходів загального фонду бюджету ОТГ (без урахування міжбюджетних трансфертів), врахованих у розписі бюджету ОТГ на відповідний період, не менше ніж на 5 відсотків. Факт недоотримання доходів загального фонду бюджету ОТГ визнається на підставі офіційного висновку фінансового відділу за підсумками квартального звіту в разі недоотримання доходів загального фонду бюджету ОТГ, врахованих у розписі бюджету ОТГ на відповідний період, більше ніж на 15 відсотків;
3) розподілу залишку коштів загального та спеціального фондів (крім власних надходжень бюджетних установ) бюджету ОТГ (на підставі офіційного висновку фінансового органу про обсяг залишку коштів загального та спеціального фондів бюджету ОТГ);
4) перерозподілу бюджетних призначень між головними розпорядниками бюджетних коштів (за наявності відповідного обґрунтування);
5) внесення змін до показників Закону України про Державний бюджет України, зокрема, в частині взаємовідносин з місцевими бюджетами;
6) внесення змін до Податкового кодексу України та до Бюджетного кодексу України;
7) в інших випадках, передбачених Бюджетним кодексом України.
7.3. Рішення про внесення змін до рішення про бюджет ОТГ приймається Наркевицькою селищною радою.
Проекти таких рішень готує фінансовий відділ та погоджує постійна комісія з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва Наркевицької селищної ради.
7.4. Заходи щодо внесення змін до рішення про бюджет ОТГ з термінами виконання та відповідальними виконавцями визначаються у плані заходів щодо організації виконання бюджету ОТГ на плановий рік, що складається та затверджується розпорядженням селищного голови щорічно до 01 вересня відповідно до додатку 3 наказу Міністерства фінансів України від 31.05.2019 №228 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо підготовки та затвердження бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу на місцевому рівні».
8. Підготовка та розгляд звіту про виконання бюджету ОТГ
8.1. Звітність про виконання бюджету ОТГ визначається відповідно до вимог, встановлених щодо звітності про виконання Державного бюджету України у статтях 58-61 Бюджетного кодексу України.
8.2. Територіальний орган Казначейства України складає та подає виконавчому комітету Наркевицької селищної ради звітність про виконання бюджету ОТГ за встановленими формами.
8.3. Фінансовий орган, що контролює справляння надходжень бюджету, подає виконавчому комітету Наркевицької селищної ради відповідні звіти, передбачені частиною третьою статті 59 та частиною третьою статті 60 Бюджетного кодексу України, а саме :
1) про фактичні надходження податків і зборів та інших доходів бюджету;
2) про податковий борг;
3) про суми надміру сплачених грошових зобов’язань платників податків та суми платежів, які сплачені та будуть нараховані в наступних звітних періодах;
4) про бюджетне відшкодування податку на додану вартість, включаючи інформацію про заборгованість бюджету з відшкодування податку на додану вартість; та
1) про суми списаного податкового боргу - не пізніше 35 днів після закінчення кварталу;
2) про розстрочені і відстрочені суми податкового боргу і грошових зобов’язань платників податків - не пізніше 35 днів після закінчення кварталу;
3) про суми наданих податкових пільг, включаючи втрати доходів бюджету від їх надання, - не пізніше 50 днів після закінчення кварталу і не пізніше 70 днів після закінчення року.
8.4. Квартальний та річний звіти про виконання бюджету ОТГ подаються виконавчому комітету Наркевицької селищної ради у двомісячний строк після завершення відповідного бюджетного періоду. Перевірка річного звіту здійснюється постійною комісією з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва Наркевицькою селищною радою, після чого Наркевицька селищна рада затверджує річний звіт про виконання бюджету ОТГ або приймає інше рішення з цього приводу.
8.5. План заходів щодо організації роботи з підготовки річної звітності про виконання бюджету ОТГ за відповідний рік складати та затверджувати розпорядженням селищного голови щорічно до 01 вересня відповідно до додатку 4 наказу Міністерства фінансів України від 31.05.2019 №228 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо підготовки та затвердження бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу на місцевому рівні».
9. Забезпечення доступності інформації про бюджет ОТГ
9.1. Інформація про бюджету ОТГ, у тому числі квартальні та річний звіти про виконання бюджету ОТГ підлягають оприлюдненню на офіційному веб сайті Наркевицької селищної об’єднаної територіальної громади .
Інформація про виконання бюджету ОТГ має містити показники бюджету ОТГ за загальним та спеціальним фондами про доходи (деталізовано за видами доходів, які забезпечують надходження не менше 3 відсотків загального обсягу доходів бюджету ОТГ) та про видатки і кредитування (деталізовано за групами тимчасової класифікації видатків та кредитування бюджету), фінансування. Такі показники наводяться порівняно з аналогічними показниками за відповідний період попереднього бюджетного періоду із зазначенням динаміки їх зміни.
9.2. Головний розпорядник коштів бюджету ОТГ розміщує бюджетні запити на офіційному сайті або оприлюднює їх в інший спосіб не пізніше ніж через три робочих дні після подання Наркевицькій селищній раді проекту рішення про бюджет ОТГ.
9.3. Головний розпорядник бюджетних коштів здійснює публічне представлення інформації про виконання бюджетних програм за звітний бюджетний період до 15 березня року, що настає за звітним, та публікує оголошення про час та місце проведення публічного представлення такої інформації.
Головний розпорядник бюджетних коштів оприлюднює шляхом розміщення на офіційному веб сайті Наркевицької селищної об’єднаної територіальної громади :
паспорти бюджетних програм на поточний бюджетний період (включаючи зміни до паспортів бюджетних програм) – протягом трьох робочих днів з дня затвердження таких документів;
звіти про виконання паспортів бюджетних програм за звітний бюджетний період – протягом трьох робочих днів після подання річної бюджетної звітності;
звіти про хід реалізації державних інвестиційних проектів – один раз на півріччя (рік) до 20 числа місяця наступного за звітним періодом;
результати оцінки ефективності бюджетних програм за звітний бюджетний період – у двотижневий строк після подання річної бюджетної звітності.
Нач.фінансового відділу Н.П.Петрук