Наркевицька селищна рада Хмельницького району Хмельницької області громада
Хмельницька область, Хмельницький район

Тест малого підприємництва (М-Тест) щодо оцінки проекту рішення

 

 

 

  1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з         2016р. по                                  2016 р.

 

Таблиця 1

№ п/п

Вид консультації

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

 

 

 

 

 

2

 

 

3

Зустрічі з окремими суб’єктами                 малого підприємцями

 

Телефонні розмови Запити

 

 

 

 

  1. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):
    1. Кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання - близько (одиниць), у тому числі малого підприємництва - близько      (одиниць) та мікропідприємництва – близько      (одиниць);
    2. Питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив –      %

 

 

  1. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

 

Таблиця 3.1. Оцінка

«прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за 5 років

3.1.1.

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

 

 

 

 

3.1.2.

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

 

 

 

3.1.3.

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати – витратні матеріали)

 

 

 

3.1.4.

Процедури обслуговування обладнання (ТО)

 

 

 

3.1.5.

Інші процедури (уточнити):

  1. Витрати пов’язані з виконанням
  2. Примітка. Розрахунок витрат(за перший рік регулювання, за наступний рік та за п’ять років сумарно) – середня величина сплати пайових коштів на одного суб’єкта господарської діяльності.

грн.

грн.

грн.

3.1.6.

Разом, грн.

грн.

грн.

грн.

3.1.7.

Кількість суб’єктів господарювання, що мають виконати вимоги регулювання, одиниць

 

3.1.8.

Сумарно, грн.

грн.

грн.

грн.

           

 

Таблиця 3.2. Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за 5 років

3.2.1.

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

-     витрати часу на отримання інформації про регуляторний акт.

Примітка. Витрати часу на отримання інформації про регуляторний акт на одного суб’єкта - 1 година (23 грн/година (середня заробітна плата відповідальної особи – суб’єкта малого підприємництва).

грн.

грн.

грн.

 

3.2.2.

Процедури організації виконання вимог регулювання

-     витрати часу на розробку та впровадження внутрішніх для суб’єкта малого бізнесу процедур на впровадження вимог регуляторного акта.

Примітка. Витрати часу на одного суб’єкта – 2 години (23 грн/година (середня заробітна плата відповідальної особи).

грн.

грн.

грн.

3.2.3.

Процедури офіційного звітування

-     Витрати часу на отримання інформації про звіт щодо регуляторного акта, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти, та місця звітності.

Примітка. Витрати часу на одного суб’єкта – 2 години (23 грн/година (середня заробітна плата відповідальної особи).

грн.

грн.

грн.

3.2.4.

Процедури забезпечення процесу перевірок

 

 

 

3.2.5.

Інші процедури :

грн.

грн.

грн.

 

 

 

 

3.2.6.

Разом, грн

грн.

грн.

грн.

3.2.7.

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

 

 

3.2.8.

Сумарно, грн

грн.

грн.

грн.

           

 

Таблиця 3.3.1. Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

Розрахунок  бюджетних  витрат  на адміністрування  регулювання  здійснюється  окремо  для

 
  Подпись: Таблиця 3.3.1. Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва
Розрахунок  бюджетних  витрат  на адміністрування  регулювання  здійснюється  окремо  для


кожного відповідного органу державної влади / місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.

 

(назва державного органу)

Процедури регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва – за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро- підприємництв)

Планові витрати часу на процеду ру

Вартість часу співробітн ика органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадаю ть на одного суб’єкта

Оцінка кількості суб’єктів

, що підпадаю ть до сфери відповід ної процедур и

Витрати на адмініструва ння  регулювання

* (за рік), грн.

1. Процедури обліку суб’єкту господарювання, що знаходиться у сфері регулювання

 

 

 

 

 

  • надання консультаційних послуг суб’єкту;
  • прийняття та опрацювання звернення замовника про укладення договору участь та доданих до нього документів;
  • укладання договору

·

години

 

 

грн/година (середня заробітна плата відповідаль ної особи)

 

 

грн.

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі: Камеральні

Вихідні

 

 

 

 

 

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

 

 

 

 

 

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

 

 

 

 

 

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

 

 

 

 

 

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

 

 

 

 

 

7. Інші адміністративні процедури

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Разом по органу державного регулювання за рік

Х

Х

Х

Х

грн.

Сумарно по органу державного регулювання за 5 років

Х

Х

Х

Х

грн.

 

 

  1. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

 

 

Таблиця 4.1.

Перший рік регулювання (стартовий)

За 5 років

4.1.1.

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

грн.

 

грн.

4.1.2.

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

 

грн.

 

грн.

4.1.3.

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

 

грн.

 

грн.

4.1.4.

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

 

грн.

 

грн.

4.1.5.

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

 

грн.

 

грн.

 

  1. Розроблення  корегуючи  (пом’якшувальних)  заходів  для   малого підприємництва щодо запропонованого регулювання

 

Додаток 1.1.

до Тесту малого підприємництва

 

Список учасників зустрічі/телефонні розмови щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва.

 

Назва СПД

П.І.П. директора

Контактна інформація

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

5.

 

 

 

6.

 

 

 

7.

 

 

 

8.

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь