Наркевицька селищна рада Хмельницького району Хмельницької області громада
Хмельницька область, Хмельницький район

Рішення №20 Про розгляд звернень громадян які надійшли до Наркевицької селищної ради за 2018 рік

Дата: 01.03.2019 15:06
Кількість переглядів: 489

Фото без опису

                 ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ ВОЛОЧИСЬКИЙ РАЙОН

НАРКЕВИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Наркевицької селищної об’єднаної територіальної громади

2 засідання

Р І Ш Е Н Н Я

22 лютого 2019 року                          Наркевичі                        № 20

Про розгляд звернень громадян

які надійшли до Наркевицької селищної ради за 2018 рік

 

На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року

№109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідно до ст.28 Закону України “Про звернення громадян” та з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників комунальних підприємств за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, керуючись статтею 40 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” , виконавчий комітет селищної ради

В И Р ІШ И В:

 

      1. Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Наркевицької селищної  ради за 2018 рік взяти до відома (додається).
      2. Секретарю селищної ради щомісячно узагальнювати та аналізувати звернення громадян які надійшли до селищної  ради.
      3. Секретарю селищної ради Козак Т.М. щоквартально інформувати членів виконавчого комітету про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Наркевицької селищної  ради.
      4. Керівникам комунальних підприємств селищної ради вжити заходи щодо своєчасного та якісного розгляду звернень громадян, уважного ставлення до вирішення проблем, з якими вони звертаються, вирішення обґрунтованих заяв і скарг найменш соціально захищених категорій громадян.
      5. Працівникам виконавчого комітету своєчасно та якісно розглядати звернення громадян. При неможливості вирішення проблем, з якими вони звертаються, у встановлені терміни повідомляти заявника, щодо термінів

 

вирішення питань порушених у зверненні. У разі порушення термінів розгляду попередити, що робота зі зверненнями громадян посадових та службових осіб розглядається як важливий критерій оцінки їх професійного рівня, відповідності займаній посаді, а також можливості просування таких осіб по службі.

      1. Для активізації роботи із зверненнями громадян вживати додаткові заходи :
  • регулярно узагальнювати та аналізувати кількість і зміст звернень. За результатами домагатися усунення причин, що породжують обґрунтовані скарги до органів вищого рівня;
  • посилити персональну відповідальність керівників установ, організацій за стан роботи зі зверненнями громадян, практикувати заслуховування їх звітів з цього питання на засіданнях виконавчого комітету;
  • забезпечувати встановлення дієвого контролю за повним, об’єктивним і кваліфікованим розглядом звернень, додержанням встановлених законодавством термінів та наданням відповіді заявникам;

- притягати до відповідальності посадових осіб за неналежне виконання вимог Закону України “Про звернення громадян».

      1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на секретаря виконавчого комітету Козак Т.М.

 

 

Селищний голова                            Л.ГУЛА

 

 

 

 

 

Додаток

до рішення виконавчого комітету селищної ради 22.02.2019 №

 

ІНФОРМАЦІЯ

ПРО РОЗГЛЯД ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН, ЯКІ НАДІЙШЛИ ДО НАРКЕВИЦЬКОЇ  СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЗА 2018 рік

 

Протягом 2018 року Наркевицькою селищною радою було забезпечено системну роботу по виконанню нормативно-правових та розпорядчих документів, щодо додержання законодавства по роботі зі зверненнями громадян, впровадженню комплексу заходів спрямованих на забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.

Питання організації роботи зі зверненнями громадян, її удосконалення, дотримання вимог чинного законодавства та розпорядчих документів розглядались на нарадах у селищного голови з керівниками структурних підрозділів селищної ради.

Здійснювався відповідно до графіку особистий прийом громадян селищним головою.

Всього протягом 2018 року до селищної ради надійшло 736 звернення, заяви та скарги від громадян. Із загальної кількості звернень громадян міською радою опрацьовано 589 письмових та 147 усних. Всі звернення вирішувались своєчасно та належним чином, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян». Серед питань які порушувались, найчастіше зустрічаються питання аграрної політики і земельних відносин, соціального захисту, комунального господарства.

 

Тематика звернень громадян

2018 рік

2017 рік

Аграрної політики і земельних відносин

542

380

Соціального захисту

87

84

Охорони  здоров'я

39

4

Комунального господарства

37

19

Із них на особистому прийомі громадян

478

362

Вирішено позитивно

731

492

Всього

736

492

 

 

В категорії аграрної політики та земельних відносин порушувались питання власності на землю, земельних конфліктів та виділення земельних ділянок для індивідуального будівництва та під будівництво гаражів.

Як свідчить аналіз в категорії соціального захисту найчастіше порушувались питання надання матеріальної допомоги.

Інші звернення стосувались житлової політики, комунального господарства, транспорту та зв’язку, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян та інше.

Особлива увага приділялась вирішенню проблем учасників АТО, інвалідів, пенсіонерів та іншої пільгової категорії громадян.

Увага керівників постійно акцентується на необхідності підвищення особистої відповідальності посадових осіб за забезпечення на всіх рівнях кваліфікованого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян, що дає можливість оперативно вирішувати порушені мешканцями громади проблеми та задовольняти їх законні вимоги.

Питання, пов'язані із прийомом громадян і реалізацією ними конституційного права на звернення і надалі будуть залишатися пріоритетними в діяльності Наркевицької селищної  ради Наркевицької селищної об’єднаної територіальної громади.

 

Секретар виконкому                    Т.КОЗАК


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь