A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Наркевицька громада
Хмельницька область, Волочиський район

Р І Ш Е Н Н Я № 148Про розгляд звернень громадян які надійшли до Наркевицької селищної ради за 9 місяців 2019 року

Дата: 05.11.2019 09:58
Кількість переглядів: 11

ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ ВОЛОЧИСЬКИЙ РАЙОН 

НАРКЕВИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Наркевицької селищної  об’єднаної територіальної громади

12 засідання

Р І Ш Е Н Н Я

25 жовтня 2019 року                      Наркевичі                             148

 

Про розгляд звернень громадян

які надійшли до Наркевицької селищної  ради за 9 місяців 2019 року

На   виконання  Указу  Президента  України від 07 лютого 2008 року

№109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідно до ст.28 Закону України “Про звернення громадян” та з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників комунальних підприємств за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, керуючись статтею 40 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” , виконавчий комітет селищної ради

В И Р І Ш И В:

      1. Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Наркевицької селищно  ради за 9 місяців 2019 року взяти до відома (додається).
      2. Секретарю виконавчого комітету селищної ради  по зверненнях громадян систематично узагальнювати та аналізувати звернення громадян та щоквартально.
      3. Працівникам виконавчого комітету своєчасно та якісно розглядати звернення громадян. При неможливості вирішення проблем з якими вони звертаються, у встановлені терміни повідомляти заявника, щодо термінів

 

вирішення питань порушених у зверненні. У разі порушення термінів розгляду попередити, що робота зі зверненнями громадян посадових та службових осіб розглядається як важливий критерій оцінки їх професійного рівня, відповідності займаній посаді, а також можливості просування таких осіб по службі.

      1. Для активізації роботи із зверненнями громадян вживати додаткові заходи :

- регулярно узагальнювати та аналізувати кількість і зміст звернень. За результатами домагатися усунення причин, що породжують обґрунтовані скарги до органів вищого рівня;

  • посилити персональну відповідальність керівників установ, організацій за стан роботи зі зверненнями громадян, практикувати заслуховування їх звітів з цього питання на засіданнях виконавчого комітету;
  • забезпечувати встановлення дієвого контролю за повним, об’єктивним і кваліфікованим розглядом звернень, додержанням встановлених законодавством термінів та наданням відповіді заявникам;

- притягати до відповідальності посадових осіб за неналежне виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”.

      1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на секретаря виконавчого комітету Козак Т.М.

 

 

                                           Селищний голова                         Л.ГУЛА

 

Додаток

до рішення виконавчого комітету селищної ради

25.10.2019 № 148

 

ІНФОРМАЦІЯ

ПРО РОЗГЛЯД ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН, ЯКІ НАДІЙШЛИ ДО НАРКЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЗА 9 місяців 2019 року

 

Протягом дев’яти місяців 2019 року Наркевицькою селищною радою було забезпечено системну роботу по виконанню нормативно-правових та розпорядчих документів, щодо додержання законодавства по роботі зі зверненнями громадян, впровадженню комплексу заходів спрямованих на забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.

Питання організації роботи зі зверненнями громадян, її удосконалення, дотримання вимог чинного законодавства та розпорядчих документів розглядались на нарадах у селищного голови з керівниками структурних підрозділів селищної ради.

Здійснювався відповідно до графіку особистий прийом громадян селищним головою.

Всього протягом дев’яти місяців 2019 року до селищної ради надійшло 660 звернень, заяв та скарг від громадян. Із загальної кількості звернень громадян міською радою опрацьовано 544 письмових та 116 усних, із них колективних 2 (46 підписів). Всі звернення вирішувались своєчасно та належним чином, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян». Серед питань які порушувались, найчастіше зустрічаються питання аграрної політики і земельних відносин, соціального захисту, комунального господарства.

 

Тематика звернень громадян

9 місяців 2019 року

Аграрної політики і земельних відносин

484

Соціального захисту

72

Інші питання

104

Із них на особистому прийомі громадян

116

Із них колективних заяв

2 (46)

Вирішено позитивно

655

Всього

660

 

 

В категорії аграрної політики та земельних відносин порушувались питання власності на землю, земельних конфліктів та виділення земельних ділянок для індивідуального будівництва, для ведення особистого селянського господарства та під будівництво гаражів.

Як свідчить аналіз в категорії соціального захисту найчастіше порушувались питання надання матеріальної допомоги.

Особлива увага приділялась вирішенню проблем учасників ООС, інвалідів, пенсіонерів та іншої пільгової категорії громадян.

Увага керівників постійно акцентується на необхідності підвищення особистої відповідальності посадових осіб за забезпечення на всіх рівнях кваліфікованого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян, що дає можливість оперативно вирішувати порушені мешканцями громади проблеми та задовольняти їх законні вимоги.

Питання, пов'язані із прийомом громадян і реалізацією ними конституційного права на звернення і надалі будуть залишатися пріоритетними в діяльності Наркевицької селищної ради Наркевицької селищної об’єднаної територіальної громади.

 

 

            Секретар виконавчого комітету                       Т.КОЗАК


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь