Наркевицька селищна рада Хмельницького району Хмельницької області громада
Хмельницька область, Хмельницький район

Р І Ш Е Н Н Я № 80Про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Наркевицької селищної ради за 6 місяців 2020 року

Дата: 06.08.2020 11:28
Кількість переглядів: 425

Фото без опису

ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ

НАРКЕВИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Наркевицької селищної  об’єднаної територіальної громади

8 засідання

Р І Ш Е Н Н Я

 

28 липня 2020 року                            Наркевичі                             № 80   

   

Про стан роботи зі зверненнями громадян

у виконавчому комітеті Наркевицької селищної

ради за 6 місяців  2020 року

 

 На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»,  відповідно до ст.28 Закону України “Про звернення громадян” та з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників комунальних підприємств за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, керуючись статтею 40 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” , виконавчий комітет

В И Р І Ш И В:

 

1. Інформацію секретаря виконавчого комітету селищної ради про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Наркевицької селищної ради за 6 місяців  2020 року взяти до відома (додається).

2. Головному спеціалісту загального відділу по зверненнях громадян  щомісячно узагальнювати та аналізувати звернення громадян.

3.  Щоквартально  інформувати членів виконавчого комітету про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Наркевицької селищної ради.

4. Працівникам виконавчого комітету своєчасно та якісно розглядати звернення громадян. При неможливості вирішення проблем з якими вони звертаються, у встановлені терміни повідомляти заявника, щодо продовження термінів вирішення питань порушених у зверненні. У разі  порушення термінів розгляду попередити, що робота зі зверненнями громадян посадових та службових осіб розглядається як важливий критерій оцінки їх професійного рівня, відповідності займаній посаді, а також можливості просування таких осіб по службі.

5. Для активізації роботи із зверненнями громадян вживати додаткові заходи :

         - регулярно узагальнювати та аналізувати кількість і зміст звернень. За результатами домагатися усунення причин, що породжують обґрунтовані скарги до  органів вищого рівня;

         - посилити персональну відповідальність керівників установ, організацій за стан роботи зі зверненнями громадян, практикувати заслуховування їх звітів з цього питання на засіданнях виконавчого комітету;

          - забезпечувати встановлення дієвого контролю за повним, об’єктивним і кваліфікованим розглядом звернень, додержанням встановлених законодавством термінів та наданням відповіді заявникам;

     - притягати до відповідальності посадових осіб за неналежне виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”.             

6.  Контроль за виконанням даного рішення покласти на секретаря виконавчого комітету Т.М.Козак

 

 

 

Селищний голова                        Л.В.ГУЛА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Додаток

до рішення виконавчого комітету селищної  ради

 28.07.2020р.  № 80

ІНФОРМАЦІЯ

ПРО РОЗГЛЯД ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН, ЯКІ НАДІЙШЛИ ДО
НАРКЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЗА 6 місяців 2020 року

 

Протягом  6 місяців 2020 року Наркевицькою селищної радою було забезпечено системну роботу по виконанню нормативно-правових та розпорядчих документів, щодо додержання законодавства по роботі зі зверненнями громадян, впровадженню комплексу заходів спрямованих на забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.

Питання організації роботи зі зверненнями громадян, її удосконалення, дотримання вимог чинного законодавства та розпорядчих документів розглядались на нарадах у селищного голови з керівниками структурних підрозділів  селищної ради.

Здійснювався відповідно до графіку особистий прийом громадян міським головою.

Всього протягом  6 місяців  2020 року до селищної  ради надійшло 418 звернень, заяв та скарг від громадян. Із загальної кількості звернень громадян селищною радою опрацьовано 364 письмових та 54 усних. Всі звернення вирішувались своєчасно та належним чином, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян». Серед питань які порушувались, найчастіше зустрічаються питання аграрної політики і земельних відносин, соціального захисту, комунального господарства.

Тематика звернень громадян

6 місяців  2020 року

Аграрної політики і земельних відносин

312

Соціального захисту

74

Комунального господарства

5

Інші питання

27

Із них на особистому прийомі громадян

54

Вирішено позитивно

413

Всього:

418

 

В категорії аграрної політики та земельних відносин порушувались питання власності на землю, земельних конфліктів та виділення земельних ділянок для індивідуального будівництва, для ведення особистого селянського господарства, для ведення садівництва.

Як свідчить аналіз в категорії соціального захисту найчастіше порушувались питання надання матеріальної допомоги та оздоровлення.

Особлива увага приділялась вирішенню проблем учасників ООС, інвалідів, пенсіонерів та іншої пільгової категорії громадян.

За загальними підсумками розгляду звернень за 6 місяців  2020 року:

вирішено по суті – 418

Увага керівників  постійно акцентується на необхідності підвищення особистої відповідальності посадових осіб за забезпечення на всіх рівнях кваліфікованого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян, що дає можливість оперативно вирішувати порушені мешканцями громади проблеми та задовольняти їх законні вимоги.

Дані питання висвітлювались на офіційному веб - сайті селищної ради, здійснювалось систематичне публікування графіку особистого прийому громадян.

Питання, пов'язані із прийомом громадян і реалізацією ними конституційного права на звернення і надалі будуть залишатися пріоритетними в діяльності Наркевицької селищної ради Наркевицької селищної об’єднаної територіальної громади.

Секретар виконкому                             Т.М.КОЗАК

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь