A A A K K K
для людей із порушенням зору
Наркевицька селищна рада Хмельницького району Хмельницької області громада
Хмельницька область, Хмельницький район

Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Наркевицької селищної ради

Дата: 31.10.2020 09:01
Кількість переглядів: 320

 

 

Фото без опису

ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ ВОЛОЧИСЬКИЙ РАЙОН

НАРКЕВИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Наркевицької селищної об’єднаної територіальної громади

1  засідання

Р І Ш Е Н Н Я

 

15  грудня  2020 року                      Наркевичі                               № 12

 

Про  затвердження Переліку

адміністративних послуг, що

надаються через Центр надання

адміністративних послуг

Наркевицької селищної ради

 

 

       Відповідно до ст. 12 Закону України «Про адміністративні послуги», розпорядження  Кабінету Міністрів  України  від  11  жовтня  2017 року №782-р «Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року №523», Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)» від 12.02.2015 року №191-VІІІ, а також відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 29.08.2018 року №2825/5 «Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів у сфері державної реєстрації актів цивільного стану», постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2019 року, виконавчий комітет селищної ради

 

В И Р І Ш И В:

        1.Затвердити Перелік  адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Наркевицької селищної ради на 2021 рік (додаток 1).

        2. Затвердити режим та графік роботи працівників ЦНАП ( додаток 2-3 )

       3. Контроль за виконанням цього  рішення покласти на  секретаря виконавчого комітету Козак Т.М.

 

 

 

                                        Селищний голова ___________Л.ГУЛА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток до рішення виконавчого комітету селищної ради № 12

«15»  грудня  2020 р

 

                                           

ПЕРЕЛІК

адміністративних послуг,

що надаються через Центр надання адміністративних послуг

Наркевицької селищної ради

Назва адміністративної послуги

Реєстрація бізнесу

1

Державна реєстрація юридичної особи (крім громадського формування)

2

Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (у тому числі громадського формування)

3

Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту

4

Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі установчого документа

5

Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), зареєстровану до 01 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному держаному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань

6

Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування)

7

Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)

8

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи  (крім громадського формування)

9

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідування комісії), голови комісії або ліквідатора (крім громадського формування)

10

Державна реєстрація припинення юридичної особи (крім громадського формування) в результаті її ліквідації

11

Державна реєстрація припинення юридичної особи (крім громадського формування) в результаті її реорганізації

12

Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування)

13

Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних-осіб підприємців та громадських формувань

14

Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування)

15

Державна реєстрація фізичної особи-підприємця

16

Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу - підприємця  зареєстровану до 01 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному держаному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань

17

Державна реєстрація змін до  відомостей про фізичну особу – підприємця, що  містяться в Єдиному держаному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань

18

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця

Реєстрація нерухомості

19

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

20

Державна реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно

21

Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна

22

Взяття на облік безхазяйського нерухомого майна

23

Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

24

Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

25

Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

26

Скасування рішення державного реєстратора

27

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

Землеустрій

28

Прийняття документів для надання дозволу на розробку та затвердження технічної документації із землеустрою

29

Прийняття документів на розробку та затвердження проектів із землеустрою

Реєстрація / зняття з реєстрації місця проживання

30

Здійснення реєстрації/зняття місця проживання/ перебування осіб та військового обліку

Є МАЛЯТКО

31

Реєстрація народження дитини

32

Визначення належності дитини до громадянства України

33

Визначення походження народженої дитини, батьки якої не перебувають у шлюбі між собою

34

Реєстрація місця проживання народженої дитини

35

Призначення допомоги при народженні дитини

36

Реєстрація народженої дитини в електронній системі охорони здоров’я

37

Реєстрація народженої дитини в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків

38

Отримання посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї

39

Присвоєння дитині унікального номера запису в Єдиному державному демографічному реєстрі

40

Призначення допомоги багатодітним сім’ям

Департамент природних ресурсів та екології

41

Видача дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами

42

Реєстрація декларації про відходи

43

Видача дозволу на спеціальне використання природних ресурсів у межах територій то об’єктів природно-заповідного фонду загальнодержавного значення

44

Анулювання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами

Держгеокадастр

45

Видача відомостей з документації із землеустрою що включена до Державного фонду документації із землеустрою

 

46

Визначення величин фонових концентрацій забруднювальних речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами викидів

47

Видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів Хмельницької області

48

Переоформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами у Хмельницькій області

49

Анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів Хмельницької області

 

 

                                   Секретар виконкому                                  Т.М.КОЗАК


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь