A A A K K K
для людей із порушенням зору
Наркевицька селищна рада Хмельницького району Хмельницької області громада
Хмельницька область, Хмельницький район

Зустріч начальника Волочиської ДПІ

Дата: 09.07.2021 14:16
Кількість переглядів: 1675

 

 

Фото без опису     Фото без опису

08 липня 2021 року в приміщенні Наркевицької  МТГ  відбулась робоча зустріч начальника Волочиської ДПІ Анатолія Саланського  з посадовими особами Наркевицької МТГ, а саме: селищним головою Любов Гулою та начальником фінансового відділу Наркевицької МТГ  Ніною Петрук, начальником земельного відділу Наркевицької  МТГ Сніжаною Дяченко.

В ході зустрічі обговорювалося доручення ГУ ДПС у Хмельницькій області від 03.06.2021 року №16/22-01-01-01-08д «Про проведення інвентаризації наявних об’єктів оподаткування, належної організації роботи щодо обліку землевласників та землекористувачів, які є платниками плати за землю, єдиного податку четвертої групи з юридичних та фізичних осіб та належного, залучення додаткових резервів до оподаткування» та протокол наради  ГУ ДПС у Хмельницькій області від 06.07.2021 року «Про підведення підсумків роботи ГУ ДПС у І півріччі 2021 року» .

В ході діалогу із посадовими особами  Волочиської МТГ  акцентували увагу на взаємодії та обміні інформацією, а саме:

1.    отримання інформації по територіальній громаді стосовно площ земельних ділянок громади в розрізі категорій земель, юридичних та фізичних осіб (додатки №1-2);

2.    отримання переліку орендарів, з якими укладено договори оренди землі на території громади за формою затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 17.09.2015 року №783 (додаток №3-4);

3.    отримання переліку суб’єктів господарювання, які використовують земельні ділянки на території громади без укладених договорів оренди та/або по договорах оренди термін дії яких закінчився (додаток №5-6);

4.    направлення переліку суб’єктів господарювання на розпорядників земель державної та комунальної власності, які декларують податкові зобов’язання по платі за землю без правовстановлюючих документів для усунення порушень земельного законодавства (додаток №7).

5.    надання інформації ГУ ДПС по громадянах, у власності або користуванні таких громадян є значні площі земельних ділянок та спецтехніка для їх обробітку (трактори, комбайни, дорожньо-будівельні і меліоративних машини) для подальшого залучення їх до декларування доходів

6.    проведення об’єднаними територіальними громадами інвентаризації об’єктів нерухомості та формування відповідного реєстру, а також надання його до ГУ ДПС для розрахунку податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

7.    здійснення контролю за виконанням платниками податків вимог чинного законодавства по сплаті ПДФО за місцем провадження господарської діяльності

Також відбулась жвава дискусія з питання реєстрації найманих осіб, оплати праці у розмірі  не менше мінімальної заробітної плати.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь