Головне управління ДПС у Хмельницькій області інформує!
Головне управління ДПС у Хмельницькій області інформує!
В період дії воєнного стану в зв’язку з енергетичною кризою, під час аварійних, планових відключень енергопостачання
в Центрах обслуговування платників відсутня технічна можливість
приймання та реєстрації паперової звітності платників податків.
Звертаємо увагу на можливість подання податкової та іншої звітністі в електронному вигляді.
Також пропонуємо подавати звітність завчасно, не залишаючи цю процедуру на граничні терміни подання декларацій.
Нагадуємо про переваги користування безкоштовним електронним сервісом Державної податкової служби України «Електронний кабінет» (ЕК). Сервісом можна скористатись з будь якої точки та у будь-який час, маючи лише доступ до мережі інтернет. Функціонування ЕК дозволяє вирішувати чимало питань в органах ДПС дистанційно, не відвідуючи Центри обслуговування платників, що в цей складний період є особливо актуальним.
За допомогою цього сервісу можна можна здійснювати листування з органами ДПС в режимі on-line, формувати та надсилати електронні документи, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків та ін., перевіряти стан поданої звітності, вести документообіг та сплачувати податки в мережі інтернет тощо.
Електронний кабінет платника податків працює цілодобово та є захищеним, персоналізованим, безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та Державної податкової служби України з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
Вхід до приватної частини «Електронного кабінету» здійснюється за адресою cabinet.tax.gov.ua з використання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) будь-якого Кваліфікованого надавача електронних послуг.
У разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом, платники податків мають можливість звернутися до ДПС за телефоном: 0-800-501-007 (напрямок «0»),
до Волочиської ДПІ за телефоном 4-00-61
або до модератора ЦОП.