A A A K K K
для людей із порушенням зору
Наркевицька селищна рада Хмельницького району Хмельницької області громада
Хмельницька область, Хмельницький район

Рішення сесій №3-4/2021 «Про затвердження Положення про відділ земельних відносин та екології Наркевицької селищної ради»

Кількість переглядів: 114
Скликання: 8 скликання
Сесія: 4 сесія
Тип документу: Рішення сесій
Дата: 15.02.2021
Номер документу: 3-4/2021
Назва документу: Про затвердження Положення про відділ земельних відносин та екології Наркевицької селищної ради
Прикріплені файли:

                                                                                       

 

 

 

ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ

НАРКЕВИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Наркевицької селищної об’єднаної територіальної громади

 

 VІІІ скликання

 Р І Ш Е Н Н Я

четвертої сесії

 

15 лютого    2021 року                    Наркевичі                            № 3-4/2021

Про затвердження Положення про відділ

земельних відносин та екології

Наркевицької  селищної ради

        

                     Відповідно до рішення другої сесії селищної ради  від 24.12.2020 року № 4-2/2020 «Про затвердження штатного розпису і кошторису видатків на утримання апарату Наркевицької  селищної ради та її виконавчих органів»,керуючись  ст. 26, ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна рада  об'єднаної територіальної громади

 

В И Р І Ш И Л А:

     1. Утворити відділ  земельних відносин та екології  Наркевицької селищної ради.

    2. Затвердити Положення про відділ земельних відносин та екології Наркевицької селищної ради Положення додається).

    3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку ( голова 

Павлюк І.О.)

  

Селищний голова                      Л.В.ГУЛА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                Затверджено

рішенням четвертої сесії

селищної ради VІІІ скликання 

№ 3- 4/2021  від 15.02.2021 р.

П О Л О Ж Е Н Н Я

про відділ земельних відносин та екології

Наркевицької  селищної  ради

І. Загальні положення

1.1. Відділ земельних відносин та екології  Наркевицької селищної  ради (далі – Відділ) є виконавчим органом Наркевицької селищної ради та структурним підрозділом виконавчого комітету Наркевицької селищної  ради.

1.2. У своїй діяльності Відділ керується Конституцією та законами України, указами Президента України, актами Кабінету Міністрів України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, Положенням про Відділ та рішеннями селищної ради, виконавчого комітету, розпорядженнями селищного голови та іншими нормативно-правовими актами.

1.3. Відділ підзвітний та підконтрольний селищній раді, безпосередньо підпорядковується  селищному голові, або особі, яка виконує його обов'язки. Діяльність відділу координується  заступником селищного  голови згідно з розподілом обов’язків.  Положення про відділ затверджується селищною радою. Працівники Відділу є посадовими особами органу місцевого самоврядування.

1.4    Структура та чисельність Відділу затверджується селищною  радою. Службові обов’язки працівників відділу визначаються посадовими інструкціями, які розробляє начальник відділу та затверджується розпорядженням селищного голови або.

1.5 Працівники відділу призначаються на посади і звільняються з посад розпорядженням селищного голови, згідно чинного законодавства. 

ІІ. Основні завдання та функції відділу

Відділ відповідно до покладених на нього завдань :

 2.1  Готує матеріали та проекти рішень і вносить на  розгляд сесії селищної ради  пропозиції щодо:
-встановлення ставок земельного податку;

- встановлення ставок орендної плати за землю;
- викупу земель;
-надання земель під забудову; 
-організації і здійснення землеустрою та моніторингу земель;
-передачі земельних ділянок у власність;
-надання земельних ділянок у користування;
-вилучення земельних ділянок;
-продаж земель несільськогосподарського призначення;
- обмеження, тимчасовій забороні (зупиненню) використання земель громадянами та юридичними особами у разі порушення ними вимог земельного законодавства;
- до районної ради щодо встановлення і зміни меж сіл та
селища;
-вирішення земельних спорів;
- організації територій і об’єктів природно-заповідного фонду місцевого значення;
- погодження питань про надання дозволу на спеціальне використання природних ресурсів загальнодержавного значення;
- вирубки зелених насаджень;

-проводить самоврядний контроль за використанням та охороною земель
- вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до чинного законодавства. 


  2.2 здійснює в межах своїх повноважень контроль за додержанням вимог земельного та природного законодавства, використанням та охороною земель, в тому числі встановленого порядку викупу, вилучення і надання земельних ділянок, режиму використання земельних ділянок власниками і землекористувачами відповідно до їх цільового призначення та умов надання;

 

  2.3 проводить самоврядний контроль за використанням та охороною земель;


  2.4 бере участь у виконанні загальнодержавних і регіональних програм у сфері використання і охорони земель, здійснення землеустрою та моніторингу земель, приватизації земельних ділянок;


   2.5  створює умови для раціонального та економічно обґрунтованого використання земель селища та сіл Наркевицької ОТГ;


   2.6  вносить пропозиції щодо розроблення і здійснення організаційних, економічних, екологічних та інших заходів, спрямованих на раціональне використання земель, їх захист від шкідливого антропогенного впливу, забезпечення додержання режиму використання земель природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення;


  2.7 здійснює заходи щодо розвитку ринку земель;


  2.8 забезпечує через укладення договорів проведення нормативної грошової оцінки земель і земельних ділянок, подає центральному органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів пропозиції щодо вдосконалення методики та порядку виконання таких робіт;


  2.9 видає юридичним та фізичним особам довідки про наявність земельних ділянок та інших довідок, передбачених чинним законодавством;

 

 2.10 веде прийом громадян, юридичних осіб та надає консультації і роз’яснення щодо земельного законодавства;


 2.11 організовує виконання землевпорядних робіт;


 2.12 бере участь у виборі земельних ділянок під розміщення об'єктів і споруд та вносить виконкому та міській раді пропозиції щодо погодження місця їх розташування, викупу та вилучення земель, передачі земельних ділянок у власність та надання у користування, в тому числі на умовах оренди;


 2.13  вносить центральному органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів пропозиції щодо вдосконалення обліку та звітності у сфері використання і охорони земель, підвищення родючості ґрунтів, здійснення землеустрою та моніторингу земель, ведення державного земельного кадастру;


 2.14 бере участь в організації та проведенні земельних аукціонів та конкурсів;


 2.15 організовує розгляд звернень громадян з питань, що належать до його компетенції в тому числі і земельних спорів, забезпечує в межах своїх повноважень виявлення та усунення причин, що породжують скарги громадян;


 2.16 інформує населення щодо вилучення( викупу), надання земельних ділянок;


 2.17 після проведення чергової сесії селищної ради, на якій розглядалися питання регулювання земельних відносин, видає дані  рішення сесій селищної ради юридичним та фізичним особам згідно з книгою реєстрації видачі витягів з рішень;


 2.18 здійснює інші функції, необхідні для виконання покладених на нього завдань відповідно до закону.

 

ІІІ. Права Відділу

Відділ має право:

3.1 залучати спеціалістів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;

3.2 здійснювати контроль, перевірки та проводити аналітичну роботу з питань, що належать до його компетенції;

 3.3 одержувати у встановленому порядку від органів державної, виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій та громадян інформацію, документи, довідки, розрахунки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

3.4 скликати у встановленому порядку наради з питань, які належать до його компетенції;

 3.5 за дорученням селищної голови перевіряти додержання законності у виконавчих органах Наркевицької ОТГ, представляти раду та виконавчий комітет в органах виконавчої влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах, організаціях з питань, що відносяться до його компетенції;

3.6 залучати за згодою міського голови відповідних спеціалістів для підготовки проектів нормативних актів та інших документів, а також для розробки і здійснення заходів, які проводяться Відділом відповідно до покладених на нього обов'язків;

 3.7  брати участь у засіданнях  селищної ради, виконавчому комітету, комісій, під час проведення нарад, колегій, інших дорадчих і колегіальних органів у разі розгляду на них питань, що належать до компетенції  відділу.

        

ІV. Структура відділу

4.1. Роботу Відділу організовує начальник. Начальник відділу призначається на посаду та звільняється з посади розпорядженням селищного голови. На посаду начальника Відділу, призначається особа з вищою  відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста і стажем роботи за фахом на державній службі або службі в органах місцевого самоврядування – не менше 3 років або за фахом на керівних посадах в інших сферах не менш як 4 роки. 

У разі відсутності начальника Відділу його обов’язки виконує працівник, на якого покладено обов’язки начальника відділу.

4.3. Начальник відділу:

4.3.1.здійснює керівництво Відділом, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань і здійснення ним своїх функцій;

4.3.2.забезпечує виконання доручень селищного голови;

4.3.3.представляє інтереси селищної ради та її виконавчих органів в судах, а також в інших органах при розгляді правових питань або визначає з цією метою працівника Відділу;

4.3.4.визначає завдання і розподіляє обов’язки між працівниками Відділу, забезпечує підвищення їх кваліфікації;

4.3.5.готує і подає для подальшого затвердження міською радою Положення про Відділ, затверджує посадові інструкції або функціональні обов’язки працівників Відділу.

4.4 здійснює інші повноваження, передбачені законодавством та положенням про Відділ;

4.5. Працівники Відділу приймаються на роботу на конкурсних засадах або з кадрового резерву, переводу та звільняються з роботи розпорядженням селищного голови.

V. Відповідальність відділу.

5.1. Посадові особи Відділу несуть відповідальність за неналежне, несвоєчасне та неякісне виконання, покладених на відділ даним положенням обов’язків, у порядку, передбаченому чинним законодавством України. Повноваження відділу розподіляються між посадовими особами та затверджуються міським головою у посадових інструкціях.

5.2. За порушення трудової та виконавчої дисципліни посадові особи відділу притягуються до відповідальності відповідно до вимог чинного законодавства України.

VІ. Заключні положення.

6.1. Відділ, під час виконання покладених на нього завдань, взаємодіє з іншими виконавчими органами селищної ради, а також з підприємствами, установами і організаціями, об’єднаннями громадян.

6.2. Зміни і доповнення до цього Положення затверджуються сесійно.

 

Секретар ради                      Т.М.КОЗАК

 

 

 

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь