A A A K K K
для людей із порушенням зору
Наркевицька селищна рада Хмельницького району Хмельницької області громада
Хмельницька область, Хмельницький район

Інформація про державну реєстрацію речових справ на нерухоме майно

https://rada.info/upload/users_files/04403444/65052023677af6c663320c5f64181198.jpg

Що таке Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно і навіщо вона потрібна?

       Державна реєстрація прав на нерухоме майно  є обов’язковою процедурою для фізичних та юридичних осіб.  При державній реєстрації речових прав на нерухоме майно офіційне визання державою цих прав здійснюється шляхом відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Цей реєстр є єдиною загальнодержавною інформаційною системою. Відсутність реєстрації в Держреєстрі речових прав означає неможливість для Вас вільно розпоряджатися своїм майном (продати, дарувати, заповідати).

       Реєстрації права власності в Державному Реєстрі підлягають: земельні ділянки; житлові будинки; будівлі; споруди (їх окремі частини); квартири; житлові та нежитлові приміщення; підприємства як єдиний майновий комплекс.

До Держреєстру вносяться відомості про право власності у разі,  якщо

  • ваш документ, що встановлює право власності на нерухоме майно (договір купівлі-продажу, договір дарування, свідоцтво про право власності, свідоцтво про право на спадщину та т. і.), не був зареєстрований в Державному реєстрі;
  • ваш документ, що встановлює право власності на нерухоме майно (договір купівлі-продажу, договір дарування, свідоцтво про право власності, свідоцтво про право на спадщину та т. і.), був зареєстрований до 2010 року в БТІ;
  • ви провели реконструкцію об’єкта  нерухомого майна (квартира, приміщення тощо);
  • ви побудували об’єкт нерухомого майна (будинок, будівлю тощо);
  • право власності на земельну ділянку виникло до 2013 року (Державний акт на земельну ділянку до 2013р.);
  • новостворена земельна ділянка передається у власність за рішенням сесії органу місцевого самоврядування.

              

                Для державної реєстрації права власності на індивідуальні (садибні) житлові, садові, дачні будинки, господарські (присадибні) будівлі і споруди, що закінченні будівництвом до 5 серпня 1992 року та розташовані на території сільських, селищних, міських рад, якими здійснювалось ведення погосподарського обліку, для реєстрації права власності необхідно подати: 1) документ, що посвідчує речове право на земельну ділянку або рішення відповідної ради про передачу (надання) земельної ділянки в користування або власність чи відомості про передачу (надання) земельної ділянки з по господарської книги; 2) виписка з погосподарської книги, надана виконавчим органом сільської, селищної ради про здійснення будівництва такого об’єкта до 1992 року; 3) технічний паспорт на об’єкт у разі коли у виписці відсутні технічні характеристики об’єкта.

    Отримати детальну консультацію та подати документи можна у Центрі надання адміністративних Наркевицької селищної ради

 

Як отримати інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно?

Як отримати інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно?

Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» інформація про зареєстровані права на нерухоме майно та їх обтяження, що міститься у Державному реєстрі прав, є відкритою, загальнодоступною та платною.

Умови, підстави та процедуру надання такої інформації визначає Порядок надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. № 1127.

Інформація з Державного реєстру прав містить актуальні на дату та час її надання відомості про зареєстровані речові права, їх обтяження щодо одного об’єкта нерухомого майна, наявні в ньому, а також відомості з Реєстру прав власності на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна та Державного реєстру іпотек, які є архівною складовою частиною Державного реєстру прав, або відомості про відсутність зареєстрованих речових прав, їх обтяжень щодо такого об’єкта нерухомого майна.

Для фізичних та юридичних осіб інформація у паперовій формі надається за заявою особи, яка бажає отримати таку інформацію, або уповноваженої нею особи шляхом звернення до суб’єкта державної реєстрації прав, центру надання адміністративних послуг або нотаріуса. Інформація з Державного реєстру прав у паперовій формі надається на аркушах паперу форматом А4 без використання спеціальних бланків, проставлення підпису та печатки.

В електронній формі інформацію можна отримати через веб-портал Міністерства юстиції України - Кабінет електронних сервісів, за умови ідентифікації з використанням електронного цифрового підпису чи іншого альтернативного засобу ідентифікації (наприклад BankID).

Інформація в електронній та паперовій формі має однакову юридичну силу.

За надання інформації з Державного реєстру прав щодо кожного окремого об’єкта нерухомого майна сплачується адміністративний збір.

Якщо за зазначеними особою ідентифікаторами пошуку щодо суб’єкта в Державному реєстрі прав знайдено записи щодо більше ніж одного об’єкта нерухомого майна, така особа отримує для ознайомлення сформований перелік записів про такі об’єкти із зазначенням їх адрес (кадастрових номерів земельних ділянок) та окремо записи, що не містять відомості про адресу об’єкта нерухомого майна. Після ознайомлення з відповідним переліком особа може отримати щодо кожного з об’єктів нерухомого майна інформацію.

За бажанням особи інформація з Державного реєстру прав може також містити відомості про виникнення, перехід і припинення права власності та інших речових прав, обтяження таких прав, а також про внесені зміни до відповідного запису Державного реєстру прав та реєстрів у хронологічному порядку.

У разі надання інформації про відсутність зареєстрованих речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень у Державному реєстрі прав та реєстрах адміністративний збір за надання інформації не повертається.

Інформація з Державного реєстру прав надається незалежно від місцезнаходження нерухомого майна.

Під час формування та реєстрації заяви встановлюється особа заявника на підставі документа, що посвідчує особу, передбаченого Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус». У разі подання заяви уповноваженою на те особою перевіряється обсяг повноважень такої особи на підставі документа, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої особи. Обсяг повноважень особи, уповноваженої діяти від імені юридичної особи без додаткового документального підтвердження, перевіряється на підставі відомостей, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, за допомогою порталу електронних сервісів.

Надання інформації з Державного реєстру прав в електронній формі забезпечується за допомогою програмних засобів ведення цього Реєстру шляхом здійснення користувачем пошуку відомостей про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження, завантаження та перегляду інформації з Державного реєстру прав в електронній формі для її подальшого використання, у тому числі друку. Формування інформації з Державного реєстру прав в електронній формі здійснюється автоматично програмними засобами ведення цього Реєстру залежно від зазначених користувачем параметрів пошуку. На веб-порталі Кабінет електронних сервісів міститься покрокова інструкція для користувача.

Надання інформації в електронній формі здійснюється після сплати адміністративного збору за надання такої інформації через Інтернет з використанням платіжних систем.

Надання інформації з Державного реєстру прав у паперовій формі здійснюються у строк, що не перевищує одного робочого дня з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав. За отримання інформації з Державного реєстру прав справляється адміністративний збір у такому розмірі: 0,025 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - отримання інформації, витягу в паперовій формі (з 01.01.2020 – 50 грн.); 0,0125 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - отримання інформації, витягу в електронній формі (з 01.01.2020 – 20 грн.).

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь